lördag 14 september 2013

En dag i trädgården

Oj vad tiden gick snabbt, nu efter två veckor på på jobbet känns det precis som vanligt. Det har gått över förväntan med att lämna två barn på förskolan och jag har inte behövt stressa så mycket eller kommit för sent till jobbet heller. Vilmer trivs bra, är lite ledsen precis när jag ska lämna men det går fort över som tur är och Olivia älskar det!

Förra helgen var det intensivt med jobb för min del så det är extra skönt med en hemmahelg. Däremot har mannen jouren denna vecka och han har jobbat hela dagen och kommer säkert jobba en del imorgon också.

Idag har jag grävt upp växter och planterat om i trädgården. Har hämtat lite växter från min mammas trädgård. Både daggkåpa och storbladig funkia fick komma ner i min nya rabatt. Två växter som blir stora och fylliga snabbt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar