söndag 17 mars 2013

Ett halvår med LCHF

Idag är det exakt 6 månader sedan jag började med LCHF och började träna regelbundet. 11 kilo har jag gått ner och det är en otrolig skillnad. Både på min kondis såklart men också hur mycket bättre jag mår. Det är roligt att prova kläder igen och jag känner att jag mår gott av motionen. Vet inte om jag vågar säga att motionen känns självklar ännu men jag kan längta efter mina löparrundor och det är en riktigt bra bit på vägen.

Jag försöker köra LCHF på vardagar och så gott det går på helgen. Är vi bortbjudna äter jag vad som bjuds och är jag på stan så kan jag äta och ta en fika precis som innan. Det som fungerar på mig är att äta LCHF i min vardag och komplettera med "lite" kolhydrater efter träning.



Det är många som inspirerat mig till att äta LCHF och bla. Åse med bloggen www.56kilo.se är fantastisk med att dela av sig av recept och tips om LCHF.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar