onsdag 12 december 2012

Lucia

Olivia och hennes förskolegrupp tjuvstartade med luciafirandet redan idag och det var så mysigt att lämna henne i morse och nästan alla barnen var utklädda till tomtenissar, nissor, pepparkaksgummor och gubbar.

Imorgon sätter vi klockan på 06.50 så vi hinner upp och titta lite på luciamorgon och kanske tar frukost i soffan för ovanlighetens skull.

Igår gjorde jag stan på egen hand under förmiddagen. LYX! Olivia var på förskolan och Vilmer var hos mormor. Ett efterlängtat besök hos frisören var inbokat, det är egentid lyx. Fick tvättat håret och klippt mig rejält. Tack söta Johanna för min nya frisyr, är otroligt nöjd!

Idag hade jag och Vilmer fikabesök av en gammal gymnasieklassskompis som jag inte sett på några år. Jätteroligt att ses och hoppas det inte dröjer så länge innan nästa gång vi ses!

Nu blir det till att nana kudden och hoppas jag känner mig pigg imorgon för lite skidåkning och att temperaturen inte sticker iväg imorgon förmiddag.

God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar