fredag 13 juli 2012

Äntligen semester för hela familjen

Nu har Johan äntligen gått på SEMESTER och vi är alla lediga nu fyra veckor framöver! JIPPI!!

Helt otroligt att Olivia redan varit ledig hela 6 veckor från dagis, lite orolig var jag till en början med hur detta skulle gå då hon är ganska så rastlös och lilleman tar mycket tid men det har gått väldigt bra. Tog någon vecka för både henne och mig att "vänja" oss vid all hemmatid.

Nu ska vi verkligen njuta av sommarens lediga dagar och ta dagen som den kommer. Förhoppningsvis kommer det hända saker på barnens lekstuga och att vi kommer en bra bit på den.

Här har Johan målat golvet som ska vara i lekstugan och det blir vitt, vad annars!
Nästa söndag är det dax för barndop, vår lille Vilmer ska döpas så det kommer bli en del fix inför denna dag. Av en ren slump hittade jag igår pappren med hans namn som vi ska skicka in och som måste vara inne innan han är tre månader, vilken tur att jag hittade dem nu för jag hade inte så mycket tanke på detta och han är ju tre månader om bara 11 dagar.

God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar