måndag 11 juni 2012

Ny junivecka

Vaknade 9.30...i morse och fick lite brådis då jag skulle vara på föräldagrupp på BVC 10.30. Men jag och såklart Vilmer infann oss på vårdcentralen prick 10.30. Typiskt att jag blir sen och måste stressa när jag inte har Olivia. För hade hon varit hemma så hade vi ju såklart varit uppe mycket tidigare.

Nåväl, det var trevligt på träffen och Vilmer var vaken hela tiden och låg och mös i min famn. Har en träff i nästa vecka sen blir det till hösten först. Ska dock vara med på babymassage som är 2 gånger med start sista vecka i juni.

Till lunch för mig idag blev det rester sen helgen då jag lagde ett nytt recept som söta Josefin tipsat om i sin blogg med rabarber och kyckling.  Kul kombination och väldigt gott!

Nu sover Vilmer och jag ska passa på att göra lite måsten denna dag innan det är dax för utvecklingssamtal på Olivias förskola i eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar