tisdag 20 mars 2012

Appar hit och dit

Vad gjorde man innan alla dessa smarta appar!!!

För att hålla koll på mina gravidveckor så använder jag mig av en app från Babygruppen som jag rekommenderar. Får kostråd, håller koll på vad som händer varje vecka både med mig & bebisen.
Kostråden är från Livsmedelsverket och Gravidkalendern är skriven av barnmorskorna på Mama Mia

Har gått in i vecka 31 och denna veckan fick jag ett gott skratt och kan verkligen skriva check på allt.
"Du kanske sover sämre, vaknar oftare och har svårt att koncentrera mig" Nä hä!!!!!
Skönt att få det bekräftat som helt normalt för ibland kan man ju börja undra!

Olivisen har farit till mormor & morfar och det känns lite tomt här i huset men imorgon blir det massa jobb och dagiset hennes är stängt så hon får vara där och mysa istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar