tisdag 20 september 2011

Myskväll

Mysigt att komma hem efter en dag på jobbet till Olivisen som blir så glad när hon hör att man kommer och man möts av både kramar & pussar.

Här har vi jobbat sent idag och passade på att handla på vägen hem, lika bra att ha det gjort.

Jag gjorde radiopremiär idag på Mix Megapol, dock inte frivilligt!
Anders Timell ringde för att sjukanmäla sig under påhittat namn men jag gick inte på det så han blev nog lite putt!

Nu ska jag kolla ikapp på Hollywoodfruarna och sen blir det Natti Natti

2 kommentarer:

  1. Hej Martina,

    Så kul att du hittat till min lilla blogg och dessutom lämnat en kommentar. Jag blir så glad, så glad.

    Trädgårdsmöblerna är av teak och får ingen behandling alls mer än att de står ute i ur och skur. Målet är att tvätta av dem med såpa en gång om året men i år har det ännu inte skett....

    Ha en skön kväll!

    Maria

    SvaraRadera
  2. Det får nog bli en utegrupp i teak till vår framsida då de får ett sådant fint utseende med åren!

    SvaraRadera