tisdag 19 april 2011

Mitt ♥ fyller 2år idag


Ska snart hämta hem denna lilla tjej från dagis och sen ska vi mysa tillsammans resten av dagen.
Hoppas hon kommer gilla sin fördelsedagspresent som hon får av oss!!

Annars här hemma är det sjukstuga för min del. Har dragits med en trist förkylning sen i förra veckan och efter att jag tyckte jag var bättre i lördagskväll & söndags förmiddag så blev jag sen sämre på söndagskväll och hade feber & fruktansvärt ont i halsen i måndags. Den planerade jobbresan för min del blev inställd och nu har jag varit hemma men hoppas att jag kommer orka jobba imorgon.
Extra jobbigt att vara sjuk när det är sådant fint väder ute. Bara längtar tills jag är frisk och kommer orka vara ute och greja.

Ikväll ska vi premiärgrilla för säsongen...gottigottgott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar