fredag 26 november 2010

Fredagsmys

Så var det fredag igen och nu är jag långledig fram tills på onsdag vilket ska bli enormt skönt! Ikväll blir det tjejträff hos Karin vilket innebär en massa god mat, mycket snack och trevligt sällskap och det blir även lite julklapps-spel! Idag är det jag som har äran att vara chaffis så inget gott rödvin för mig inte.

Här hemma är det full rulle i köket. Johan ska laga Mousaka vilket han inte gjort tidigare och verkar vara lite stressad över detta. Kanske blir det så att han får  ringa pizzeria om det inte skulle vara ätbart...

Jag hade turen att kunna sluta vid 15.30 idag så jag fick hämtat lilla hjärtat på förskolan. De var bara 3 barn kvar och Olivia hade redan tagit fram alla sina ytterkläder och slängt på golvet så hon längtade nog hem!

Imorgon blir det pepparkaksbakning för hela slanten!

Trevlig Kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar