måndag 14 juni 2010

Jobbat, gosat & fixat i trädgården

Olivia är inte riktigt sig själv igen efter febern, idag på eftermiddagen hade hon 39,6 och nu ikväll bara 37,6 Hon somnade dock i sin säng vilket är ett bra tecken.

På jobbet idag var det riktigt mycket att göra men vi ligger ändå efter med mycket då det har varit en del sjukdomsbortfall de sista 2 veckorna...men det är ju skönt att ha och göra!


Nu senare ikväll har jag planterat ut mina dahlior som blivit ganska så stora, samt några perenner som jag fått av mammsen. Fick också gjort klart hela trädgårdslandet med hjälp av Johan.


Imorgon blir det mera jobb. Bara 2 arbetsdagar kvar innan jag går på semster på fredag. Jippie!

Imorgonkväll blir det kärt återseende med en gammal tjejkompis då vi ska käka en bit mat i stan och kolla på bio. Ska äntligen se SATC-filmen!! Som jag längtat!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar