måndag 28 januari 2013

Skidsemestern 2013

Japp då var man hemma igen efter en go vecka i Hundfjället Sälen. Vi bodde jättebra i en lägenhet på markplan i Hundfjällscentret som låg bara en kort bit från stora liften. 

För min del har det blivit mestadels längdåkning men såklart blev det lite slalom också både i Tandådalen och Hundfjället. Olivia har fått testa på skidor, Vilmer har nöjt sig med pulka, Johan har åkt slalom, jag och Olivia testade hund-spann och vi har såklart även hunnit med en Afterski. 

Bjuder på några bilder från veckan.







Här hemma är det tillbaka till verkligheten. Både Vilmer och Olivia är förkylda och lilleman har även feber. Jag är också förkyld men försöker göra mitt bästa med att packa upp, tvätta och pyssla om barnen. Nu sover dock båda två så jag passar på att softa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar