söndag 8 januari 2012

Lite sen årskrönika för 2011...

...bättre sent än aldrig!!!

Januari:
Vi hade 2 underbara veckor med nära & kära i Thailand där det blev myket sol, bad, lek, god mat, fina upplevelser och härlig "bara vara" tid.
Februari:
Tog tag med arbetet av vårt gästrum som under våren/sommren blev klart.
Mars:
Efter alla månader med snö så var det mycket vårkänslor och riktigt härligt när man fick planerat de första vårblommorna.
April:
Blev bästa vårvädret på länge...Satt ute på altanen och åt både middag & tårta när vi firade födelsedagsbarnen runt den 19/4
Maj:
Vi startade årets husprojekt - Dränering
Juni:
Dräneringsarbetet fortsätter...
Juni: IGEN
Mycket lek ute i trädgården
Juli:
Dammen & fontänen blev klart och den är barnsäkrad.
Augusti:
Husvagnssemester med goda vänner och vi prickade in några riktigt sommarfina dagar.
Det blev Landskrona, Ven & Österlen.
September:
Mycket av arbetet på vår entrésida är klart.
Oktober:
Underbara kamin och riktigt mysigt att få börja elda igen.
November:
LÅNG månad...men mor & far lyckades få med mig & Olivia på Huseby julmarknad.
December:
Hela månaden rusar fram och vi njuter av julen i både Falkenberg & här hemma.

4 kommentarer:

  1. Åh som jag har väntat på att du ska uppdatera bloggen! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack söta du Therese, japp nu är jag igång igen! KRAM

    SvaraRadera
  3. Härligt att se dig blogga igen, och kul att se årskrönikan - shit vad det händer grejer på ett år! :)
    Kramar från grannhuset!

    SvaraRadera
  4. Johanna: Tack min vän! Japp nu är jag på hugget. Man glömmer ju så fort så det var kul att göra en årskrönika.
    KRAM

    SvaraRadera