onsdag 23 juni 2010

Vart tog solen vägen...

Har hunnit med lite av varje dessa få semesterdagar som passerat. I måndags tog vi en promenad med grannarna och lite fika med dem. Sen åkte vi en kvällstur till Gekås och givetvis handlade vi en hel del där. Brukar säga att det är en entré-avgift där och även på IKEA för även om man inte tänkt sig handla så mycket så kommer man alltid ut med en massa bra att ha-saker.

Igår hade jag och en tjejkompis och våra små tjejor en heldag i Falkenberg och jag fick köpt en ny bikini, får se om solen visar sig framöver så man kan få använt den också! Det blev god thai-lunch och mycket fönstershopping! Tog också en sväng förbi min farbror och hans fru och fick en god eftermiddagsfika. Dagen avslutades med en härlig joggingtur i spåret vilket var urskönt så detta måste jag försöka få som en vana!
Idag på förmiddagen tog jag & Olivia oss en cykeltur upp till mormor där vi gick en mysig förmiddagsfika.
Bjuder på några bilder från helgens arbete med husfasaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar